Thank them for smoking sau Leapșa cinefilă

Dacă pînă acum doar am stat cuminte și am răspuns, a venit vremea să vă invit la o leapșă la care tind să cred că ați mai răspuns în trecut, dar care cred că merită reinventată. Așadar, haideți să găsim plăcerea în a privi fumători celebri în filme dragi nouă.

Eva Green in The Dreamers

644699_363291080450709_1248733024_n

Marla in Fight Club

Fight_Club_0085

The Hours

the-hours-original

The Virgin Suicides

tumblr_lho3uv7Tgd1qzzsiqo1_500

Barbara

barbara-685213l

Malena

malena-1

Les Amours Imaginaires

les_amours_imaginaires

Mamma Roma

tumblr_m9iqyhvu2p1qk1bgio1_1280

Notti di Cabiria

nuits-de-

Vicky Cristina Barcelona

vicky-cristina-barcelona

2046

2046_1

Greta Garbo as Mata Hari

MataHari-03

Marlene Dietrich in The Devil Is a Woman

thedevilisawoman_big

Al Pacino in The Godfather

tumblr_m9eejsS54n1re4uqoo1_1280

Marlon Brando in A Streetcar Named Desire

streetcar-named-desire-4

In the Mood for Love

0.28.03-cri

La Mala Educacion

la-mala-educacion

Le Havre

le-harve-featured

À bout de souffle

06

Audrey Hepburn in Breakfast at Tiffany’s

breakfast-at-tiffanys

Schindler’s List

schindlers-list-548672l

Aceștia sunt cei 21 ai mei, de care îmi aduc aminte acum, pe fugă. Vă invit să completați: Angela, Bogdan, Adina, Laura, Radu, Rontziki, Teo, Film Sinopsis, Filme-carti, Piratul cinefil, Emil și toți cei care găsesc fumatul o artă.

33 thoughts on “Thank them for smoking sau Leapșa cinefilă

  1. Ei, da! M-ai atins la coarda sensibilă de fumătoare 😀
    Mă voi gândi serios şi prestez curând 🙂
    Deja mi-am amintit de un film în care se fuma zdravăn şi eu simţeam că-mi arde buza şi din cauza asta, dar şi din cauza filmului 😉

  2. Primele doua si Malena, daaa!
    Multumesc pentru invitatie, draga Adriana, dar la leapsa asta spun pas. Pentru ca nu consider fumatul o arta, si pentru ca oricum sunt prea multi care fumeaza in filme (si nu numai). 🙂

Leave a comment