Leapșa cinefilă sau Music for the eyes

Așteptam o astfel de invitație ca fata la horă. Și iată că am primit-o din partea lui Bogdan (Bogdan’s Blog). Așadar, mai jos regăsiți vreo 20 de filme (mii de scuze că nu m-am putut opri la 5) ale căror cînticele m-au înnebunit o bună bucată de vreme, făcîndu-mă să distrug cîteva butoane de repeat. Desi sunt numerotate, aceste capodopere audio-vizuale nu formează un top, ci mai degrabă o redare fidelă a memoriei mele, sărind de la una la alta, amestecînd ritmuri orientale și spaniole cu muzica clasică. Una peste alta… vă doresc audiție și vizionare plăcută! Și pentru scriitorii mei dragi, îndrăzniți să împărtășiți.

Bonus: Songs from the Second Floor – descoperit ieri, ascultat toată noaptea

1. The Legend of 1900

2. Schindler’s List

3. In the Mood for Love

4. Amadeus

5. The Pianist

6. Nuovo Cinema Paradiso

7. Natural Born Killers

8. La Pianiste

[http://www.youtube.com/watch?v=mEIGRNJe38E&feature=related]

8. Out of Africa

9. Hable con Ella/Happy together

10. The Tree of Life

11. Requiem for a Dream

12. Frida

13. 3 Iron

14. Artificial Inteligence

15. La Source de Femmes

16. Angela’s Ashes

17. Mar Adentro

18. La teta asustada

19. La mala educacion

20. Dancer in the Dark

18 thoughts on “Leapșa cinefilă sau Music for the eyes

  1. Super selectie!😀 bravo
    Si eu am atatea care m-au innebunit, da am zis sa nu nu pun prea multe. La requiem for a dream mi-a placut si mie f mult, da uitasem complet de ea.
    Tare ca ai pus si tu Hable con Ella😀
    Ma bucur ca ti-a fost pe plac leapsa🙂

  2. Am si uitat de Songs from the Second Floor si doar joi l-am vazut si eu🙂 Si daca ma uit bine la tine imi dau seama c-am uitat cateva bune tare🙂 Sa-mi fie rusine pentru Ennio Morricone!

Leave a Reply

