Leapșa cinefilă: Ménage à trois sau Dragostea (d)in t(r)ei

Iată-mă din nou în fața unei provocări, lansată de Teo de la Cinemagazin. Foarte interesant acest subiect al conviețuirii în trei, al vieții feliate în trei porții egale, al iubirii împărțite în trei zări. Un tabu, ménage à trois. Mai jos vom vedea cîteva filme care s-au încumetat să portretizeze acest tip de relație greu de realizat, greu de surprins, poate chiar greu de savurat…

11. Shortbus – ezit cu această poziție, pentru că este vorba de mai mult decît un threesome. Poate fi chiar un decasome…


10. Kinsey – un cercetător care trăiește o viață armonioasă cu soția și cu ajutorul său, cu care încearcă să aibă relații sexuale. Dacă credeți că nu se pune haideți să considerăm că cea de-a treia este știința care îi unește.


9. Like Grains of Sand – o poveste japoneză despre un băiat care învață să împartă iubirea pe care o poartă unui coleg cu o fată și să îmbrace fața prieteniei.


8. Splendor – că tot este Italian Week nu pot să nu menționez acest film, care ilustrează o relație între trei persoane care încearcă să aducă la viață un cinematograf. Excelent!


7. Y tu mamá también – epic!


6. Jules et Jim – probabil cel mai cunscut ménage à trois, o conviețuire sinceră și armonioasă. Pînă cînd…?


5. Savage Grace – ilustrarea unei familii destrămate, a unui fiu care împarte același amant cu mama sa.


4. Kynodontas – trei tineri înstrăinați de Pămînt, un film care întrece absolut orice imaginație prin subiectul și acțiunea sa.


3. Ken Park – este mai mult ménage à trois din pricina scenei explicite de sex care încheie filmul, fiind de fapt o lupă care stă deasupra conviețuirii unor tineri și a relațiilor care se dezvoltă între ei și părinții lor.


2. The Dreamers – poate cel mai lipsit de pudoare cuplu format din trei persoane.


1. Les amours imaginaires – o altfel de impresie despre dragoste si despre împărtășirea ei.

Așadar, unde este loc de doi mai au loc încă trei.

11 thoughts on “Leapșa cinefilă: Ménage à trois sau Dragostea (d)in t(r)ei

  1. ah cum am putu sa uit de Splendor si Kynodontas, am tot auzit de Ken Park dar nu am apucat sa-l vad.
    super lista, am mai notat cateva filme pe care trebuie sa le vad

  2. daca le ordonam dupa preferinta si la mine tot Dolan era pe primul loc. Ce ma oftic ca am uitat de Dogtooth si Kinsey🙂 Imi place lista ta mai ales ca unele imi starnesc curiozitatea

    1. Thank the Lord ca nu cred doar eu ca in Kinsey e un menage a trois :)) Uite ca mie nu mi-a trecut prin cap sa pun A Serbian Film… si nici Bin-jip…

  3. Super misto! Ma bucur enorm pt includerea Jules et Jim. Pe de alta parte, constat ca am atat de mult de recuperat…:)

Leave a Reply

