Un nou început… de an

După aproape doi ani de abstinență am decis sa revin pe plaja blogosferei. De fapt, drept inspirație mi-a fost cartea aceea cu 1001 filme de văzut într-o viață. După o primă răsfoire mi-am dat seama că nu am văzut nici măcar o cincime din filmele care merită văzute, deși îmi plăcea să cred că am văzut cam tot ce se putea vedea. Oricum, cartea începe cu filme de la 1900 si se termină cu anul 2003 și mi-a trezit un fel de nostalgie, pentru că de mult timp mă gîndesc să abandonez aerul vechi al acestui blog și să-l împrospătez cu ceva păreri despre mai noi sau mai vechi pelicule. Așa că, după un an de nostalgie și planificări, am decis să mă apuc din nou de dat cu părerea și de scris altceva în afară de e-mail-uri. Astăzi schimb puțin planul și mă gîndesc că poate voi reuși să postez cîte ceva în fiecare zi, mai exact, un film pe zi, dar de pe umărul stîng mi se șoptește că voi fi departe de această performanță. Oricum, vă doresc vizi(une)onare plăcută!

2 thoughts on “Un nou început… de an

  1. Bun (re)venit! Am si eu cartea. Am patit la fel. O am de 1 an si sunt abia la litera D (nu recomand varianta cronologica, decat pentru cei cu valente masochiste…). Spor la scris si la vizionat!

    1. Da, te inteleg. Oricum, astept sugestii cu privire la vizionari. Eu nu recomand nici vizionarea pe ani, pentru ca devine usor plictisitor, deci nu stiu cum este mai bine sa te uiti la ele. Cred ca cel mai bine este sa te uiti la ce iti sare in ochi prima data🙂

Leave a Reply

